Kitalátor

A családi legendák szerint egyik ősöm volt az, aki - ha nagy a szükség, közel a segítség alapon - Budán a hegyvidéken járva beguggolt egy fenyőfától takart sziklahasadékba, és aztán egy utcával lejjebb "megtalálta" a szeplősök éttermét, merthogy az a sziklahasadék az étterem ventilátorának légbeszívó nyílása volt. Ez az én jussom is, hihetetlen érzékkel találom meg a nagy rendszerek kis testi hibáit, és szeretném, ha azokat más is kiröhöghetné. Mottó: Ami nem vidám, az nevetséges! [Feljegyzet = blog (magyarul).]

Friss topikok

Szerv-ezet (A rend és az őrök Update 5.)

2007.08.14. 00:07 Kitalátor (másként) gondolkodó

Ahogy mentem a Tescoba ma este, hát látttam, hogy a Bajcsi-Zsilinszky Endre utcán a leendő kiskörúttól majdnem a Szepességi út torkolatáig nincs közvilágítás, és ráadásul csatorna-rekonstrukció folyik ott is, mint apránként szinte mindenütt Debrecen belvárosában (szétválasztják a szennyvíz- és a csapadékvíz-csatornákat). Az egyirányú utca bal oldalán a földre rakva egy Egyirányú utcába ebből az irányból behajtani tilos és egy Kikerülési útirány tábla balra. Az út baloldalán meg szépen összerakva azok az acél-szerkezetek, amelyek a beomlástól hivatottak védeni az árkokat. Aki ismeri a helyet, az tudja, hogy az utca elején van egy csomó szórakozóhely, hogy csak az Aranybikát és az alá befúródott szoci tudatmódosító propagandahelyet, a Bázist említsem. Utóbbi nem ment teljes gőzzel, most egy nagy sötét autó sem állt a Megálni tilos tábla alatt, de így is jellemző a kis keskeny egyirányú utcán a füstölgő gumival való indulás, sőt gyakran az afféle gyorsulási verseny is.
Feltárcsáztam tehát a 112-őt, ahnnan vagy egy percnyi csörgés után egy női hangú automata közölte, hogy türelmet kér, valamennyi munkatársuk foglalt. Majd' 5 perc csörgés után végre valaki felveszi a kagylót, és beleszól (tartalmi idézet, az eredeti a HBM-i RFK szerverén):
- Tessék, rendőrség!
Mire én ahogy tanultam:
- Jó estét kívánok, (pl.) Gipsz Jakab vagyok. (Szünet vagy 20 másidpercig.)
_ Tessék!
- Csak gondoltam, hogy bemutatkozik, de mindegy. Könnyű dolguk lesz a baleseti helyszínelőiknek (És elmondtam mit láttam).
- Köszönöm, szólok a TITÁSZ-nak.
- Nem ártana a csatornázóknak sem, mert a szádpallóktól nagyon hiányzik valami tábla.
- A csatornázók ilyenkor otthon alszanak, de szólok a táblásoknak is.
- Jó köszönöm. Mindig ilyen sokára lehet felhívni önöket?
- Ne is mondja! Egyedül vagyok telefonügyeletes  az egész megyére.
- No ott is? Négy ember munkáját két ember végzi, egy fizetésért?
- Ebbe inkább ne menjünk bele, ön megtette a bejelentését, én meg intézkedem. Vissz hall!

Két óra elteltével persze semmi sem történt.

Lehet, hogy rövidesen indiai callcenteresek lesznek a 112 végén is?
A Rendőrség lezüllesztése, renoméjának elqurása engem már a módszerváltás előtt beindult gyár-leépítésekre emlékeztet, akkor is az volt a lényeg, hogy a privatizáció előtt jól "leócsították" a meglévő cégeket, hoy szaré'húgyé' felvásárolhassa a menedzsment, vagy eladhassák olyan cégeknek, amelyek kifürkészhetetlen, de közeli kapcsolatai vannak a menedzsment egyes tagjaival.


Be kell-e mutatkozni a rendőrnek a telfonba?
És ki akarhatja megvenni áron alul a Rendőrséget?

3 komment

Címkék: rendőrök csatorna segélyhívó

A bejegyzés trackback címe:

https://kitalator.blog.hu/api/trackback/id/tr79139401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főpilóta · http://roplap.fw.hu 2007.08.16. 08:19:09

Első kérdésedre a válaszom: Igen, be kell mutatkoznia.
Másodikra: az InKal.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.08.16. 10:01:06

Szerintem az In-Kal is csak eszköz, tulajdon. A valódi tulajdonosi kör lehet érdekes.

Mirko 2007.08.17. 01:58:42

Szerintem is be kell mutatkoznia: az elmúlt hetekben (túl) sok telefonos ügyfélszolgálattal volt dolgom (a Rendőrségével szerencsére nem - amikor egyszer korábban mégis, arra már nem nagyon emlékszem részleteiben), mindnél úgy kezdték, mikor felvették, hogy köszöntek, bemutatkoztak, és megkérdezték: "Miben segíthetek?"

Olyan hülye pedig nincs, aki megvenné a rendőrséget: sokkal nagyobbat lehet kaszálni a működésképtelenségén...
süti beállítások módosítása