Kitalátor

A családi legendák szerint egyik ősöm volt az, aki - ha nagy a szükség, közel a segítség alapon - Budán a hegyvidéken járva beguggolt egy fenyőfától takart sziklahasadékba, és aztán egy utcával lejjebb "megtalálta" a szeplősök éttermét, merthogy az a sziklahasadék az étterem ventilátorának légbeszívó nyílása volt. Ez az én jussom is, hihetetlen érzékkel találom meg a nagy rendszerek kis testi hibáit, és szeretném, ha azokat más is kiröhöghetné. Mottó: Ami nem vidám, az nevetséges! [Feljegyzet = blog (magyarul).]

Friss topikok

Blokk.hu - már megint

2007.11.26. 21:19 Kitalátor (másként) gondolkodó

Írtam egy szépet, nekem tetszett, és eltűnt.
Gyulladjon ki a szerverük!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitalator.blog.hu/api/trackback/id/tr14242949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ebetomos 2007.11.27. 10:23:42

Én a freeblognál szoktam rá még anno arra, hogy előbb jegyzettömb, mentés, aztán vágólapon át a böngészőbe és post.

Főleg a lassú/szakadózó net mellett megbízhatatlan hányadék ajaxos felületük után vált szükségessé a plusz kör :(

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.11.27. 11:55:46

Bizony, bizony, így kell ezt csinálni, vagy legalább írás közben nyomni a mentést doszt, akkor a piszkozatok között megmarad.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.11.29. 11:16:00

Köszönöm ! Régebben azt is csináltam, amikor egymás után többször is rossz oldalon térdeltem, de leszoktam róla, az utóbbi időben.
Pedig az is elág volt, ha teljesen kijelöltem és vágólapra másoltam. Érezte a rohadék, hogy úgy nincs esélye az eltüntetésre.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.11.29. 11:17:05

Hogy vegye meg az egészet Széles Gábor!
És bízza rá Csintalanra...
süti beállítások módosítása