Kitalátor

A családi legendák szerint egyik ősöm volt az, aki - ha nagy a szükség, közel a segítség alapon - Budán a hegyvidéken járva beguggolt egy fenyőfától takart sziklahasadékba, és aztán egy utcával lejjebb "megtalálta" a szeplősök éttermét, merthogy az a sziklahasadék az étterem ventilátorának légbeszívó nyílása volt. Ez az én jussom is, hihetetlen érzékkel találom meg a nagy rendszerek kis testi hibáit, és szeretném, ha azokat más is kiröhöghetné. Mottó: Ami nem vidám, az nevetséges! [Feljegyzet = blog (magyarul).]

Friss topikok

Bojkottfelhívás a Rábáért (frissítve)

2007.06.01. 08:56 Kitalátor (másként) gondolkodó

Ünnepélyesen bejelentem, hogy amíg Ausztria szennyvízcsatornának használja folyóinkat, nem vásárolok osztrák terméket és nem vagyok hajlandó odautazni sem mindaddig, amíg a Magyarországra érkező folyókba bocsátott vízhulladékuk minősége nem felel meg a magyar(!) vízminőség-védelmi előírásoknak. Osztrák sört* akkor sem veszek, ha azt hazánban palackozzák, de akkor sem, ha nálunk gyártják osztrák liszenc alapján. Az osztrák tej- és hústermékeket** is hagyom a multináci bevásárlóközpontok polcain tovább rohadni. OMV kútnál nem tankolok. Osztrák cipőt*** nem veszek. Az asszonynak sem.


*Habzik, mint a Rába
**Sós, mint a Lapincs.
***Büdös, mint a szemétégető.

13 komment · 2 trackback

Címkék: bojkott rába szennyvíz

A bejegyzés trackback címe:

https://kitalator.blog.hu/api/trackback/id/tr6389853

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Blogocska 2007.07.04. 10:23:54

Osztrákok és a környezetszennyezésAz ember átmegy Ausztriába, és azt látja, hogy milyen tisztaság van, milyen gondozottak az utak, közterületek, milyen tiszta minden. Ebből azt gondolja az ember, hogy igen, ezektől lehet tanulni, semmi környezetszennyezés…

Trackback: Sajátosságaim 2007.06.01. 12:11:25

Nem csak a sör habzikEgyes magyar környezetvédő szervezetek megint tanúságot tettek rendkívüli kognitív képességeikről. Történik (folyamatosan), hogy habzik a Rába, mivel bőrgyárak szennyezik az osztrák oldalon. Mi erre néhány szervezet (pl. a Pro Natura.…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnargoreny · http://molnargoreny.blog.hu/ 2007.05.31. 11:42:31

Lapincs, nem Lapics.

Egyebekben igazad van. Sőt: a cseh sör egyébként is jobb.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.05.31. 11:56:52

Köszönöm, kijavítottam.
Én is szeretem a cseh söröket, de javaslom, hogy kóstold végig a szászrégeni Silva sörgyár választékát!

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.05.31. 13:29:46

Horgász vagyok, tudod, ismerem a vizeket:)
Mindezt valahogy publikussá kéne tenni, és úgy menetelni a kurva haynaubetelepítők ellen. Éppen nem vagyok annyira retró, hogy a monarchiát visszasírjam, ott is csak angróban szívattak, ha csak tudtak.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.01. 09:40:38

Idéztem ma a rábai visszaspriccelős ötletedet, kitalátor, de mivel nem vagyok birtokában az alapvető technikáknak számítógépen és interneten, sajnos nem tudtam beszínezni olyanra, hogy onnan a te írásod klikkelhető legyen. Ha gondolod, okosíts fel, és átjavítom, mert a neved ugyan szerepel, de fekete most.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.06.06. 08:07:39

A Molcsa-féle antimagyaroknak az a véleménye, hogy a mi k...a anyánkat, ide nekünk a radioaktív hulladékot is, csak nehogy megbántsuk azokat akik Gerő Lászlótól Prinz Gáborig lehetőséget adtak a magyar igazságszolgáltatás előli elmenkülésre, legalábbis addig, amíg a tőlünk lopott pénz tartott. Kulcsár is oda készült.
A pénzért-szart tranzakciót én akkor is undorítónak tartottam, amikor a Baumaxban először megláttam a vastag műanyag zsákos osztrák marhaszart jó pénzért. Arról ne is beszéljünk többet, hogy a benzinkutaknál és a multináci konzumtemplomokban mennyi osztrák (és német) érlelt, háztartási szeméttel komposztált szennyvíziszapot adtak - adnak el virágföldként.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.06.06. 12:39:53

Igazad van, kitalátor, molcsa egy undorító féreg. Az én toleranciám kisebb a tiédnél: amikor egy másik posztomra odafosta a trackbackját (ami egy másik szélsőbalos gyűlöletbeszédhez vezetett) - hát én kivágtam onnan (ezt a habzót is megkaptam, ezt még meghagytam egyelőre). Nem hiszem, hogy nekünk saját site-jainkon engedni kéne, hogy az effélék propagálják az állatságukat, még akkor se, ha ez nem túl demokratikus álláspont. Szidjon engem, azt meghagynám, de ne próbáljon ugródeszkának használni a szemétségéhez.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2007.06.06. 13:31:53

Én jól tűröm: biztosan van valami ökológiai hozadéka, magasabbrendű értelme a létezésének. (Nem hallottál Te még engem a vaspondrók érdekeit védeni. Pedig a panelpatkányok nagyon tudnak tőlük hisztizni.)

Mano78 2007.06.09. 00:00:57

Mi úgy tiltakozunk a szemétégető ellen, ahogy tudunk...
www.danke.szentgotthard.hu/?

Mano78 2007.06.09. 00:03:36

A Rába habzását pedig az osztrák tartományok és bőrgyárak egymásra fogják, egyre átláthatatlanabbá és áthatolhatatlanabbá téve az egész ügyet...
Hátha:
"megunják és hazamennek..."

Mano78 2007.06.13. 21:06:11

Hétfőn volt a tájékoztató gyűlés Szentgotthárdon a BEGAS szakértőivel:
hvg.hu/itthon/20070613_szemetegeto_raba_parton_osztrak.aspx

VERITAS 2007.06.22. 14:36:59

ÚÚÚÁÁÁÁHHHH Kitalátor!!!

"Panelpatkányok!!!" Ezt a kifejezést mástól még nem hallottam, csak itthon szoktam használni, úgyhogy kurvára megörültem mikor olvastam!

Király vagy!!!

Viszlát egy másik blogon!!!! VERITAS
süti beállítások módosítása