Kitalátor

A családi legendák szerint egyik ősöm volt az, aki - ha nagy a szükség, közel a segítség alapon - Budán a hegyvidéken járva beguggolt egy fenyőfától takart sziklahasadékba, és aztán egy utcával lejjebb "megtalálta" a szeplősök éttermét, merthogy az a sziklahasadék az étterem ventilátorának légbeszívó nyílása volt. Ez az én jussom is, hihetetlen érzékkel találom meg a nagy rendszerek kis testi hibáit, és szeretném, ha azokat más is kiröhöghetné. Mottó: Ami nem vidám, az nevetséges! [Feljegyzet = blog (magyarul).]

Friss topikok

Könnyű testi kísértés

2007.08.22. 20:54 Kitalátor (másként) gondolkodó

Veszélyesnek kezd látszani az Aquaticum Termálfürdő és környéke. A múlt héten egy ősi mesterséget űző halmozottan hátrányos helyzetű női ruhás rém akart leszólítani a biciklimről ("Tia! Nem batol?"), ma meg a kijáratnál egy szintén fekete hajú, kreol bőrű, bal fülében törökmogyorónyi kék, nagyon csillogó ékkövet/üveget/műanyagot viselő, meghatározhatatlan korú, de valószínűleg 30-40 év körüli "úriember" szólított meg. Nekem is ismerős volt valahonnan a feje, valahol láttam már, de ahogy megszólalt, megbizonyosodtam róla, hogy a hangját nem ismerem, nem beszélgettem vele soha. Rá is kérdeztem, hogy honnan ismerjük egymást, mire azt mondta, hogy már 12 éve a fürdőben dolgozik, és ott találkoztunk sokat. Az utóbbi 6-7 évben amúgy egyszer sem voltam a termálban. Először úszni hívott (a déli takarítás miatt elvileg még zárva voltak a medencék...), aztán más dologgal próbálkozott, amit először nem értettem, utána nem akartam érteni, mire le is fordította.
- Van egy kis jó anyagom, nem kell?
- Tessék?
- Egy kis jó anyagot nem kérsz?
- Micsodát?
- Jó kis füvet!
-  Köszi, nem.
Szerintem akkor jött rá, hogy összetévesztett valakivel, mert utána jó gyorsan elhúzott.
Holnap is megyek, kíváncsi vagyok, hogy holnap mit foghnak kínálni.
Ha RPG-t, lehet, hogy megveszem. Páncélozott autó biztonsági teszteléséhez...
Ha meg fogyasztószert, akkor feldugom a neppernek, pl. az orrába.

2 komment

Címkék: bűnözés cigány drogdealer

A bejegyzés trackback címe:

https://kitalator.blog.hu/api/trackback/id/tr59146346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya 2007.08.24. 15:35:47

Ugyan, nem kell ezért egészen Debrecenig menni, van ebből Pesten is elég :)
A kedvenc történetem még akkor esett meg, amikor Hazánkban még a tradicionálisnak is mondható mérsékelt égövi időjárás uralkodott, azaz négy volt az évszakok száma és azok páronként különböztek.
Esetünkben épp tél volt, abból is a fehér fajta, amikor havat is látni, akkor épp rengeteget. Olyan hóesés volt, hogy a kocsi ablaktörlője alig tudta félretolni, az úton meg szinte keréknyom nem látszott, lévén jóval éjfél után járt az idő, forgalom alig, hó annál inkább.
Nagy óvatossággal, lassan tolom hazafele az autót, figyelem az utat, egyszerre azt látom, hogy a buszmegállóban ácsorog egy lányka. Akkoriban arrafele éjszaka semmi nem járt, ha buszra vár, akkor az jó négy óra múlva esedékes, hát kióvatoskodtam a buszöbölbe és egy csúszásmentes fékezés után megkérdeztem, hogy mégis mit keres itt, merre menne, mire vár?
- Dolgozom - jött a válasz, amitől én majdnem megoldottam a képtelenséget, hanyatt dőlni autóstúl.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.08.27. 19:25:33

Jaj, fel ne dugd az orrába! Az antiretroparadox-hatás elemzése azt mutatja (tudod, ez ugyanaz, mint a neked anno dacumál megtetsző széntabletta végbélbe dugása), hogy ha orrba dugod a fogyasztószert, szegénynek összemegy tőle a pöcse! Ennyire nem akarhatsz rosszat szegény neppernek, az is csak gyomnövény!
süti beállítások módosítása